Workaholic

Am fost categorisit in zilele libere ca fiind workaholic. M-am aparat imediat spunandu-i prietenului meu care cu atat de multa gratie m-a etichetat „Cine zice ala e”. Da, stiu, foarte matur, dar si el chiar e. Mi-am scos telefonul si am cautat pe wiki (IT geeks) definita:

A workaholic is a person who is addicted to work.
The term generally implies that the person enjoys their work; it can also imply that they simply feel compelled to do it. There is no generally accepted medical definition of such a condition, although some forms of stress, obsessive-compulsive personality disorder and obsessive-compulsive disorder can be work-related.

Deci nu e inca boala, ceea ce e oarecum linistitor. Inseamna ca nu am inca pastile de luat sa ne vindecam. Am gasit impreuna leac de administrat in cantitati oarecum limitate – Jack D.

Comisia de workaholism astfel formata a stabilit ca esti workoholic daca:
– Cafeaua – functioneaza ca potiunile magice pentru ca are efect revitalizant (deci ne scoala din morti sau ne tine treji pentru inca o repriza de mailuri)
– Smartphone-ul – functioneaza ca prelungire normala a creierului workaholicului mai ales atunci cand email client-ul aduce mailurile de la seriviciu la care se raspunde instant
– Laptop-ul – ai cel putin unu’ (de obicei daca vine asociat cu o tableta sau un alt laptop) si l-ai cumparat pentru ca tine bateria 10 ore si abia apoi pentru procesor si aspect si daca pe el ai instalate lucruri pe care de obicei le folosesti la serviciu in loc de fime.

Daca te-ai gandit deja la ce ai pe telefon sau pe laptop si daca deja simti gustul cafelei in gura, ai 80% sanse sa fii si tu workaholic.

Aceasta parere nu reprezinta neaparat parerea Comisiei Europene si trebuieste tratata ca atare.

Lasă un comentariu